Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Klāvs Sedlenieks
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Sociālā antropoloģija
Zinātnes nozare:Socioloģija; Sociālā antropoloģija

Mērķis

Radīt izpratni par biznesa antropoloģiju kā sociālās antropoloģijas apakšvirzienu un antropoloģijas metožu un teoriju pielietojumu biznesa un organizāciju vidē.
Iegūt pamatiemaņas un stimulējošu ietvaru konkrētu biznesa jautājumu vai organizāciju darbības procesu antropoloģiskai analīzei.
Izveidot vispārēju priekšstatu un zināšanas par būtiskākajiem mūsdienu lietišķās antropoloģijas problēm-jautājumiem, teorētiskajām pamatnostādnēm un metodoloģiskajās pieejām.

Priekšzināšanas

Vispārējs ievads sociālajā antropoloģijā, Ievads ekonomikas antropoloģijā, Ievads sociālās antropoloģijas metodēs.

Rezultāti

Zināšanas

Par būtiskiem teorētiskajiem problēmjautājumie lietišķajā antropoloģijā un antropoloģijas pielietojumu biznesa un organizāciju vidē
Par nozīmīgu literatūru un aktuāliem mūsdienu pētījumiem biznesa antropoloģijā.
Par metodoloģiju lietišķajā antropoloģijā.
Par antropoloģijas potenciālu starpdisciplināros lietišķos pētījumos.

Prasmes

Paaugstināta prasme analizēt antropoloģijas zinātnē un pētņiecībā balstītu literatūru.
Uzlabota prasme analizēt biznesa un organizāciju vidē aktuālas vajadzības.
-Uzlabota prasme saskatīt antropoloģijas potenciālu un sinerģijas, strādājot starpdisciplinārās vidēs.

Kompetences

Analizēt un izprast klienta vajadzības.
Analizēt un izprast antropoloģijas potenciālu biznesa un organizāciju problēmjautājumu risināšanā.
Izveidot potenciālu lietišķu pētniecisko projektu un to prezentēt potenciālajam klientam vai sadarbības partnerim.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.