Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Doktorantūras nodaļa
ECTS:6
Kursa vadītājs:Jeļena Šalkovska
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība

Mērķis

Sniegt zināšanas par mūsdienu mārketinga vadīšanas aktualitātēm, kā arī pielāgot mārketinga procesa vadīšanu atbilstoši straujajām izmaiņām mūsdienu mārketinga vidē, kā arī nostiprināt šīs zināšanas praktiskajās nodarbībās.

Priekšzināšanas

Mārketings, starptautiskais mārketings.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studējošie iegūs un nostiprinās jaunu informāciju un zināšanas par mārketinga vadības aktualitātēm mūsdienu periodā.

Prasmes

1.Spēs veikt mārketinga vadību strauji mainīgajā mārketinga vidē.

Kompetences

1.Iegūs izpratni un lietpratību par mārketinga vadīšanas aktualitātēm mūsdienu periodā.