Patērētāju uzvedība globālajā vidē (SZF_081)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot studējošajiem izpratni par profesionālo mārketinga un vadības instrumentu komplektu ar patērētāju uzvedības izpratnes rīkiem.
Priekšzināšanas
Starptautiskais mārketings, Cilvēkresursu vadība, Projektu vadīšana starptautiskajā biznesā, Zīmolvedība starptautiskajā biznesā.
Rezultāti
Pabeidzot studiju kursu, studējošie iegūs zināšanas par to, kā izprast un interpretēt patērētāju uzvedību globālā vidē, izpratīs dažādu patērētāju segmentu uzvedības un lēmumu pieņemšanas procesus, spēs izvērtēt pieejamos organizācijas resursus konkrēto mārketinga mērķu sasniegšanai, zinās prioritāšu sadalījuma kritērijus ierobežotu resursu pieejamības gadījumā.
Studējošie pratīs patstāvīgi apkopot un analizēt datus par mārketinga efektivitāti organizācijā, veikt resursu pielietojuma efektivitātes analīzi, aprēķināt zudumus procesos, veikt organizācijas mārketinga mērķu atbilstību patērētāju segmentācijai, interpretēt dažādu patērētāju uzvedības izmaiņu saistību ar organizācijas veiktajām mārketinga aktivitātēm globālā vidē.
Studējošie pastāvīgi pratīs, savas kompetences ietvaros, zinātniski pamatot izvēlēto mārketinga plānu dažādu patērētāju segmentu gadījumos. Studējošie spēs interpretēt atšķirīgu patērētāju uzvedību globālā vidē, mācēs izstrādāt konkrētu komunikācijas modeli un izvēlēties atbilstošas metodes un instrumentus. Studējošie varēs veikt esošās komunikāciju sistēmas analīzi, izstrādāt izmaiņas efektīvākai mārketinga stratēģijai, loģiski pamatot savus priekšlikumus, balstoties uz jaunākajiem zinātniskajiem atzinumiem un pētījumiem.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVM | 1 | Maģistrs | Obligāts | Romāns Putāns | |
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVMe | 1 | Maģistrs | Obligāts | Romāns Putāns |