Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Aira Aija Krūmiņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Pedagoģija
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Izglītības zinātnes

Mērķis

Pilnveidot kompetenci pieaugušo pedagoģijas teorētiskajās pieejās un metodikā, veidojot izpratni par transformatīvās mācīšanās paradigmu un integrāciju pedagoģiskajā praksē.

Priekšzināšanas

Saskarsme, ētika.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studējošie zina pieaugušo izglītības nozīmīgākos jēdzienus, mūžizglītības politikas pamatnostādnes; mācīšanas/mācīšanās procesa likumības; orientējas pieaugušo pedagoģijas (andragoģijas) teorijās un metodoloģiskās pieejās.

Prasmes

1.Klasificē un lieto apgūtos teorētiskos pamatus pieaugušo pedagoģijā; izmanto profesionāli atbilstošu terminoloģiju; diferencē tradicionālās un transformatīvās mācīšanas/mācīšanās pieejas; izvēlas atbilstošus, efektīvus mācīšanas/mācīšanās paņēmienus; interpretē pieaugušo izglītības teorētiskās un praktiskās nostādnes atbilstoši dažādām sociokultūras tendencēm Latvijā un Eiropā.

Kompetences

1.Studiju kursa apguves rezultātā students spēj izvēlēties atbilstošāko mācīšanas/mācīšanās pieeju, integrē teorētiskās un praktiskās nostādnes pašvadītā mācīšanās procesā; identificē un integrē apgūtās metakognitīvās prasmes un aktuālās pieaugušo mācīšanās vajadzības supervīzijā nākotnes prasmju kontekstā.