Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Komunikācijas fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ilva Skulte
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija

Mērķis

Nostiprināt zināšanas par sociālās antropoloģijas pieejām, teorijām un metodēm un to potenciālo lietojumu komunikācijas un mediju studiju jomā.

Priekšzināšanas

Pamatzināšanas ideju vēsturē un kvalitatīvajās sociālo pētījumu metodēs.

Rezultāti

Zināšanas

Studējošie prot nosaukt un izklāstīt teorētiskās pieejas un galvenos diskutētos jautājumus sociālās antropoloģijas pētījumos par medijiem, komunikāciju, dzimumsocialitāti un medicīnu, kā arī orientējas sociālās antropoloģijas izpētes metožu spektrā.

Prasmes

Studējošie ir gatavi:
• Izvērtēt kvalitatīva sociāla pētījuma metodes, to priekšrocības un trūkumus konkrētu pētāmo jautājumu noskaidrošanā.
• Veidot antropoloģijas izpētes metodēs balstīta pētījuma dizainu.
• Kritiski analizēt medijos izplatītus apgalvojumus, izteikumus un komunikācijas kanālus par dzimti, dzimumsociālām lomām, dzimtes attiecībām, slimību un veselību.

Kompetences

Studējošie spēj lietot savas zināšanas un prasmes sociālu problēmu izpētes jomā, tostarp pētnieciskās žurnālistikas nolūkos, lai spētu identificēt problēmas, kas saistītas ar mediju lomu sabiedrībā un politikā, komunikāciju, dzimumsociālām attiecībām un lomām un stereotipiem par slimību un veselību.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.