.
Sociālie mediji un krīžu komunikācija (KSK_185)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Ilva Skulte
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Mērķis
Iemācīt aktuālās teorētiskās un metodoloģiskās pieejas, lai analizētu sociālos medijus kā īpašu fenomenu mūsdienu komunikācijā un kultūrā, īpaši skaidrojot sociālos medijus kā instrumentu krīžu komunikācijā.
Priekšzināšanas
Pamatzināšanas par mediju un komunikācijas teorijām un sabiedrisko attiecību metodēm un stratēģijām.
Rezultāti
Zināšanas
1.Kursa apguves rezultātā studējoši pārzina mūsdienu pētījumus un pieejas sociālo mediju pētniecībā.
Prasmes
1.Kursa apguves rezultātā studējoši plāno komunikācijas stratēģiju sociālo mediju videi (krīzes situācijā).
Kompetences
1.Kursa apguves rezultātā studējoši patstāvīgi attīsta krīzes komunikācijas plānu sociālo mediju videi.