Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Marta Herca
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne; Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija

Mērķis

Studentu medijs darbojas kā laboratorija, kur studenti izmēģina savus spēkus kvalitatīvu mediju materiālu veidošanā. Kursa laikā students iemācās no idejām attīstīt stāstu, plānot materiāla vākšanu, veikt apstrādi, strādāt ar tekstu, fotogrāfiju un skaņu, un novest darbu līdz publicēšanai. Pirmajā semestrī studenti veido intervijas.

Priekšzināšanas

Apgūts kurss "Ievads studijās un specialitātē".

Rezultāti

Zināšanas

Studenti saprot un spēj pielietot performances elementu priekšrocības stāstā.

Prasmes

Studenti spēj veidot stāstu, pielietojot visas līdz šim apgūtās formas - audio, foto, video, teksts, grafika, animācija - un nebaidās eksperimentēt.

Kompetences

Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku multimediāla stāsta analīzi.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.