Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Romāns Putāns
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība

Mērķis

Valsts pārbaudījuma mērķis ir nodrošināt uzņēmējdarbības vadībā kvalifikācijas iegūšanai nepieciešamās zināšanas, prasmes un kompetenci, kā arī sagatavot augsti kvalificētus starptautiska līmeņa speciālistus ar maģistra grādu Vadībzinātnē, sniedzot teorētiskās un praktiskās zināšanas, kas nepieciešamas patstāvīga zinātniski pētnieciskā darba veikšanai un pedagoģiskajam darbam.

Priekšzināšanas

Maģistra līmeņa studiju programmas biznesa vadībā studiju plāna kursi

Rezultāti

Zināšanas

Padziļinātas zināšanas par resursu vadību uzņēmējdarbībā, kā arī organizāciju efektivitātes vadīšanu.

Prasmes

Spēj atrast, atlasīt, analizēt, izmantot zinātnisko literatūru, veikt zinātniskās literatūras apkopojumu, veikt datu apstrādi, apkopot iegūto informāciju, kritiski analizēt to, sniegt savu novērtējumu un prezentēt rezultātus.

Kompetences

Spēj pielietot pētnieciskās iemaņas un problēmu risināšanas prasmes uzņēmējdarbībā sastopamu situāciju analīzei.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais bizness un tiesības, SBTM4MaģistrsObligātsIeva Kalve, Līga Sileniece, Iveta Magone, Andrejs Cekuls, Ringolds Balodis, Marta Urbāne, Tatjana Muravska, Irēna Knoka, Biruta Sloka, Zane Zeibote, Inna Dovladbekova, Santa Bormane, Vladimirs Rojenko, Inese Spīča
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVM4MaģistrsObligātsIeva Kalve, Līga Sileniece, Iveta Magone, Andrejs Cekuls, Ringolds Balodis, Marta Urbāne, Tatjana Muravska, Irēna Knoka, Biruta Sloka, Zane Zeibote, Inna Dovladbekova, Santa Bormane, Vladimirs Rojenko, Inese Spīča
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVMez3MaģistrsObligāts