Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Sporta un uztura katedra
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Vita Savicka
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Sabiedrības veselība
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vides zinātne; Vides pārvaldība

Mērķis

Studiju kursa mērķis ir radīt studentiem interesi un padziļinātu izpratni par to, kā organizējama un realizējama stratēģiskā komunikācija organizācijā un kā veidojama saikne ar sabiedrību, kā arī kā tiek panākta sabiedrības attieksmes un uzvedības maiņa, sociālās izmaiņas sabiedrībā, kas vērstas uz veselības radītāju uzlabošanu. Studenti iegūst zināšanas par komunikācijas metodēm – mārketinga komunikāciju, satura mārketingu, sabiedriskajām attiecībām. Praktiski studenti apgūst iemaņas stratēģiskās komunikācijas plānošanā un īstenošanā.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešamas.

Rezultāti

Zināšanas

Studenti izprot organizācijas komunikācijas ar sabiedrību principus, pārzina komunikācijas disciplīnas (mārketinga komunikācija, sabiedriskās attiecības, satura mārketings, utt.), kā arī izprot reputācijas un tēla jēdzienus, sociālās atbildības koncepciju, sociālā mārketinga un veselības komunikācijas būtību. Studenti izprot masu mediju darba būtību un sadarbības principus ar to.

Prasmes

Prot sagatavot komunikācijas plānus, kā arī materiālus masu medijiem, spēj sagatavot atbildes uz žurnālistu jautājumiem.

Kompetences

Ir kompetenti multidisciplinārās veselības komunikācijas jomā.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.