Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Ivans Jānis Mihailovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība

Mērķis

Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par zīmolu kā instrumentu mūsdienu sociālajos, politiskajos un uzņēmējdarbības procesos, sniegt zināšanas par zīmolu izstrādes un vadības principiem, kā arī attīstīt profesionālās kompetences zīmolu veidošanā, vadīšanā un komunikācijā starptautiskajā biznesa vidē.

Priekšzināšanas

Globālās komunikācijas sociālie, politiskie un kultūras procesi. Sabiedriskās attiecības integrētās mārketinga komunikācijas sistēmā: kampaņu menedžments, politiskās kampaņas un mārketings.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par:
• zīmolu kā instrumentu mūsdienu uzņēmējdarbībā, kā arī sociālajos un politiskajos procesos;
• galvenajām zīmolvedības stratēģijām un taktiskajiem risinājumiem, to izvēles pamatprincipiem;
• zīmolu komunikācijas kanāliem un instrumentiem;
• zīmolvedības atšķirībām un īpatnībām lokālajā un starptautiskajā biznesa vidē.

Prasmes

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs:
• noteikt zīmolvedības iespējas organizācijas vai tās produktu konkurētspējas veicināšanā;
• atpazīt, analizēt un arī izmantot zīmolvedības stratēģijas un taktikas;
• veidot zīmolvedības komunikāciju atbilstoši izvēlētajām stratēģijām un taktikām;
• izvērtēt uzņēmuma zīmolvedības aktivitāšu efektivitāti.

Kompetences

1.Pēc studiju kursa apguves studējošie patstāvīgi spēs orientēties gan teorētiskos, kā arī praktiskos zīmolu analīzes, izstrādes, vadīšanas un komunikācijas jautājumos.