Pārlekt uz galveno saturu

Turpinoties attālinātajam studiju procesam, nepieciešams savlaicīgi parūpēties par paņemtajām grāmatām bibliotēkā. Šeit var lasīt vairāk par Bibliotēkā pieejamiem resursiem, kā arī ar jaunākajām aktualitātēm var iepazīties RSU Bibliotēkas Facebook lapā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Vēlos pagarināt paņemtos grāmatu lietošanas termiņus, izmantojot MyRSU

Jā, var pagarināt grāmattu lietošanas termiņus, izmantojot MyRSU Studējošo portālu. To var izdarīt, spiežot uz Primo meklētājs (uz palielināmās lupas). 

primomekletajs2_0.JPG
 

Pēc tam, atveroties Primo meklētājam, lapas labajā pusē spiediet uz pogas "Ienākt" un ievadiet savu RSU studējošā e-pastu un paroli. Tad spiediet uz lietotāja izvēlnes un Mani izsniegumi, tieši tā kā norādīts ekrānšāviņā pa labi.

izsniegumi_0.jpg

Savukārt, pēc tam atveras saraksts ar izsniegtajām grāmatām ar iespēju pagarināt to lietošanas termiņus. Spiediet uz Pagarināt.

pagarinat.JPG

Parādīsies jaunais pagarinājuma termiņš vai, ja pagarināšanas limits pārsniegts, parādīsies paziņojums.

Man uzrādās paziņojums, ka grāmatas atdošanas termiņš ir beidzies. Kā šādā situācijā rīkoties?

Grāmatu lietošanas termiņu attālinātai pagarināšanai var rakstīt uz e-pastu vai zvanīt:

  • Brīvpieejas abonements – tālr. 67061521, e-pasts bibliotekaatrsu[pnkts]lv;
  • RSU bibliotēkas Informācijas centrs Latvijas veselības aprūpes speciālistiem – tālr. 67270790, e-pasts iclarstiematrsu[pnkts]lv
  • Bibliotēkas filiāle RSU Medicīnas izglītības tehnoloģiju centrā – tālr. 67061562, e-pasts bibl[pnkts]mitcatrsu[pnkts]lv
  • RSU Liepājas filiāles bibliotēka – tālr. 63484634.
Kur varu meklēt bibliotēkas datubāzes?

Lai piekļūtu RSU abonētajām datubāzēm, nepieciešams pieslēgties MyRSU Studējošo portālam ar savu RSU studējošo e-pastu un paroli. 

MyRSU portālā izvēlieties flīzi vai sānu izvēlni "E-datubāzes un rīki".

Atvērsies saraksts ar RSU abonētajām datubāzēm, logo, saiti un īsu aprakstu. 

 

Vai varu pārlūkot savu meklēšanas vēsturi PRIMO meklētājā?

Jā, ir iespējams pārlūkot savu meklēšanas vēsturi PRIMO meklētājā. Lai to izdarītu, nepieciešams atvērt Primo un spiest uz "Ienākt". Pēc tam, spiežot uz lietotāja izvēlnes, spiediet uz "Meklēšanas vēsture". 

Meklējumus var saglabāt, lai pēc tam apskatītu vēlreiz (tad tos meklējiet pie "Saglabātie meklējumi") un tos var arī dzēst. 

primomekl.PNG

Kā varu paņemt rezervētās grāmatas bibliotēkā?

Lai saņemtu rezervētās grāmatas, jāpiesakās uz noteiktu laiku, rakstot vai zvanot:

  • Brīvpieejas abonements – tālr. 67061521, e-pasts bibliotekaatrsu[pnkts]lv;
  • Bibliotēkas filiāle RSU Medicīnas izglītības tehnoloģiju centrā – tālr. 67061562, e-pasts bibl[pnkts]mitcatrsu[pnkts]lv

Vairāk informāciju par bibliotēkas pakalpojumu pieejamību lasīt šeit. 

Kā varu nodot grāmatas attālināto studiju periodā?

Grāmatu nodošana iespējama tikai speciālajās grāmatu nodošanas kastēs:

  1. Dzirciema ielā 16, (pie ieejas RSU ēkā)
  2. J. Asara ielā 5 pie ieejas RSU ēkā.
Studējošo portālā MyRSU neuzrādās paņemtās grāmatas, kā rīkoties?

Ja pamanāt, ka ir kļūdas paziņojums "Can not load library data", šādā situācijā nepieciešams rakstīt pieteikumu, izmantojot RSU lietotāju atbalsta sistēmu: help.rsu.lv vai e-pastu uz itatrsu[pnkts]lv. Lai palīdzību varētu veikt pēc iespējas vairāk, lūgums norādīt Jūsu vārdu, uzvārdu un studējošā ID numuru. 

Man nestrādā e-datubāzes, kā rīkoties?

Vienmēr pārliecinieties, ka datubāzes apmeklējat caur MyRSU Studējošo portālu (tieši tā, kā aprakstīts augstāk). Šādā situācijā nepieciešams rakstīt pieteikumu, izmantojot RSU lietotāju atbalsta sistēmu: help.rsu.lv vai e-pastu uz itatrsu[pnkts]lv. Lai palīdzību varētu veikt pēc iespējas vairāk, lūgums norādīt, kura datubāze nestrādā, kā arī, ja iespējams, atsūtīt ekrānšāviņus ar kļūdas paziņojumu. 

Informāciju par interesējošiem informācijas resursiem, grāmatu rezervāciju, datu bāzu apmācību iespējām, kā arī citiem RSU Bibliotēkas pakalpojumiem vari saņemt, sazinoties ar Bibliotēkas konsultantu, rakstot Facebook @RSUbiblioteka. Seko pēdējām aktualitātēm un jaunumiem kopā ar mums!