Pārlekt uz galveno saturu

Studentu medijs IV

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:5.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:26:04
Par studiju kursu
Kursa kods:KSK_272LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorijaMērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Marta Herca
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)2Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas4
Nodarbības (skaits)6Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas12
Kopā kontaktstundas16
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)2Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas4
Nodarbības (skaits)2Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas4
Kopā kontaktstundas8
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Apgūts kurss "Ievads studijās un specialitātē"
Mērķis:
Sabiedrisko attiecību studentiem kursa laikā ir uzdevums izpētīt un novērtēt Studentu medija "Skaļāk" lapas un sociālo tīklu kontu performanci, veikt studentu aptauju par lietošanas paradumiem un noskaidrot satura preferences, izpētīt citu mediju kampaņas; balstoties uz iegūtajiem datiem un zināšanām, izveidot sociālo tīklu kampaņu, lai piesaistītu jaunus lietotājus un paaugstinātu lietotāju sesiju kvalitāti.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
2Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumusLekcijas1.00auditorija
3Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet?Nodarbības1.00auditorija
4Progresa ziņojums INodarbības1.00auditorija
5Progresa ziņojums IINodarbības1.00datorklase
6Progresa ziņojums IIINodarbības1.00auditorija
7Gala ziņojumsNodarbības1.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.Lekcijas1.00auditorija
2Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumusLekcijas1.00auditorija
3Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet?Nodarbības0.25auditorija
4Progresa ziņojums INodarbības0.50auditorija
5Progresa ziņojums IINodarbības0.25datorklase
6Progresa ziņojums IIINodarbības0.50auditorija
7Gala ziņojumsNodarbības0.50auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Kursa laikā studenti patstāvīgi izstrādā plānu sabiedrisko attiecību pasākumam ar specifiskām vajadzībām.
Vērtēšanas kritēriji:
Līdzdalība nodarbībās un mazie mājasdarbi (30%); Publikācija (70%).
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Studiju rezultāti
Zināšanas:Pēc kursa apguves studējošais pārzinās interneta medija sabiedrisko attiecību nodaļas darba specifiku.
Prasmes:Spēja plānot, organizēt sabiedrisko attiecību pasākumus kāda konkrēta produkta vai visa medija vajadzībām.
Kompetences:Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku sabiedrisko attiecību aktivitāšu analīzi.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Social Media: A Critical Introduction. Christian Fuchs. 2014.
2The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference. Malcolm Gladwell. 2002.
3The Age of Surveillance Capitalism: The Fight for a Human Future at the New Frontier of Power. Shoshana Zuvboff. 2019.
4Made to Stick. Chip Heath, Dan Heath. 2007.
Citi informācijas avoti
1Journalism, media, and technology trends and predictions 2021. Nic Newman. University of Oxford, Reuters Institute. 2021.
2The Top 15 Public Relations Insights of 2020. Olivia Kresic. 2021
3Digital News Report. Reuters Institute - Nic Newman with Richard Fletcher, Anne Schulz, Simge Andı, and Rasmus Kleis Nielsen. 2021.
4State of Mobile 2021. App Annie. 2021.
5Videolekciju sērija: Social media for journalists (Tamara Baluja, Toronto universitāte, CBC Canada producente)