Pārlekt uz galveno saturu

Digitālā mārketinga stratēģija un taktika

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:25:56
Par studiju kursu
Kursa kods:KSK_281LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātneMērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas20
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Nav.
Mērķis:
Iepazīstināt studentus ar to, kā digitālā mārketinga iespējas var palīdzēt sasniegt jebkura uzņēmuma mērķus, un ļaut studentiem apgūtās zināšanas pielietot praktiskos semināros.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Digitālā mārketinga ekosistēma: Ievads, ekosistēmas dalībnieki, to savstarpējā mijiedarbība un lomas. Kā digitālais mārketings iekļaujas vispārējā mārketinga disciplīnā un kā tas kalpo biznesa mērķiem?Lekcijas1.00auditorija
2Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde. Izstrādes soļi, galvenie elementi. Digitālā mārketinga mijiedarbība ar tradicionālo. Kā digitālais mārketings palīdz sasniegt klientu pareizajos saskares punktos klienta pieredzes ceļā?Lekcijas1.00auditorija
3Izstrādāt un noprezentēt digitālā mārketinga stratēģiju kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupu prezentācijām seko jautājumi un diskusijas. Darbs grupās.Nodarbības1.00auditorija
4Digitālā mārketinga kampaņu vadība. Integrēta plānošana, izpilde un monitorēšana. Kā dažādi digitālie komunikācijas kanāli var papildināt viens otru? Digitālā mārketinga atdeves mērīšana un prasmīga datu izmantošana. Pareizas datu ievākšanas un analīzes principi un pieejamie rīki. Galvenie rezultātu rādītāji (KPIs). Kā saskaņot digitālā mārketinga rezultātu rādītājus ar biznesa mērķiem?Lekcijas1.00auditorija
5Digitālā mārketinga kampaņas plānošana, mērķu noteikšana, rezultātu mērīšana un atdeves rādītāju saskaņošana ar kopējiem mārketinga mērķiem kādam konkrētam uzņēmumam un sagatavotā materiāla noprezentēšana. Dažādu taktisko kombināciju apspriešana.Nodarbības1.00auditorija
6Sociālo mediju attīstība un loma komunikācijā ar klientiem. Sociālo kontu pārvaldība. Reklāmas sociālajos medijos. Kā sociālie mediji palīdz citiem komunikācijas kanāliem? Kā tos pareizi izmantot komunikācijā ar citiem uzņēmumiem (B2B) un ar patērētājiem (B2C)? Kā mērīt atdevi no ieguldījumiem sociālajos medijos?Lekcijas1.00auditorija
7Satura mārketings. Tā loma kopējā komunikācijas stratēģijā un uzņēmuma reputācijas veidošanā. Satura mārketinga stratēģijas izstrāde un taktiskā plānošana.Lekcijas1.00auditorija
8Izstrādāt satura mārketinga stratēģiju un taktisko plānu 6 mēnešiem kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupas izstrādā un noprezentē savus variantus, kam seko jautājumi un diskusijas.Nodarbības1.00auditorija
9Mājaslapas loma un meklētājrīku mārketings (SEO, SEA). Mājaslapas dizains un tā mērķi. Mājaslapas satura veidošana atbilstoši SEO kritērijiem un apmeklētāju vajadzībām. Mērķa auditorijas un tai atbilstošo atslēgas vārdu un frāžu nodefinēšana. Meklētājrīku reklāmas (SEA) plānošana atbilstoši mērķa auditorijas vajadzībām un meklēšanas nolūkam. Ieguldījumu atdeves mērīšana.Lekcijas1.00auditorija
10Noteikt kādas konkrētas mājaslapas mērķa auditoriju, tās vajadzības un meklēšanas nolūku. Un tam atbilstoši nodefinēt atslēgas vārdus un frāzes, ko būtu jāiekļauj mājaslapas saturā un meklētājrīku reklāmās. Individuāls darbs un prezentēšana.Nodarbības1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
4 semināra darbi: (1) Izstrādāt un noprezentēt digitālā mārketinga stratēģiju kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupu prezentācijām seko jautājumi un diskusijas. Darbs grupās. (2) Digitālā mārketinga kampaņas plānošana, mērķu noteikšana, rezultātu mērīšana un atdeves rādītāju saskaņošana ar kopējiem mārketinga mērķiem kādam konkrētam uzņēmumam un sagatavotā materiāla noprezentēšana. Dažādu taktisko kombināciju apspriešana. (3) Izstrādāt satura mārketinga stratēģiju un taktisko plānu 6 mēnešiem kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupas izstrādā un noprezentē savus variantus, kam seko jautājumi un diskusijas. (4) Noteikt kādas konkrētas mājaslapas mērķa auditoriju, tās vajadzības un meklēšanas nolūku. Un tam atbilstoši nodefinēt atslēgas vārdus un frāzes, ko būtu jāiekļauj mājaslapas saturā un meklētājrīku reklāmās. Individuāls darbs un prezentēšana.
Vērtēšanas kritēriji:
Katra iesniegtā semināra darba atbilstība darba prasībām.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Par digitālā mārketinga būtību, principiem, kampaņu izstrādi un sasniegto rezultātu novērtēšanu.
Prasmes:Izstrādāt digitālā mārketinga kampaņu, radīt atbilstošu saturu (satura mārketings), izvēlēties un pielietot pareizākās datu vākšanas un rezultātu novērtēšanas metodes un rīkus.
Kompetences:Digitālā mārketinga stratēģija un taktika plānošana, realizācija un novērtēšana, spējot piedāvāt piemērotāko saturu (satura mārketings).
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1D.Chaffey, F.Ellis-Chadwick. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 2019
2Ph.Kotler. Marketing 4.0, Moving from Traditional to Digital. 2017