Mediju kritika un analīze (KSK_159)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iemācīt pielietot kvantitatīvo mediju satura analīzes metodi; veidot studentu izpratni par žurnālistikas un sabiedrisko attiecību tekstu empīrisko analīzi; attīstīt pētījuma projekta sagatavošanas un īstenošanas prasmes, iemācot formulēt hipotēzes un pētniecības jautājumus, izstrādāt datu vākšanas metodoloģiju, kodēt mediju saturu, apstrādāt datus SPSS programmā, interpretēt rezultātus, prezentēt rezultātus atskaitē ar inforgrafiku.
Priekšzināšanas
Kurss "Ievads komunikācijas teorijās".
Rezultāti
1.Studenti izprot kvantitatīvās satura analīzes teoriju un metodoloģiju.
1.Studenti prot definēt pētījuma problēmu, formulēt pētījuma jautājumus, sagatavot pētījuma dizainu, vākt datus, apstrādāt tos SPSS programmā, interpretēt rezultātus, uzrakstīt pētījuma atskaiti.
1.Studenti veic mediju vēstījumu kvantitatīvo analīzi un interpretē datus.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Žurnālistika | 3 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Sergejs Kruks | |
| Multimediju komunikācija | 3 | 1. cikla (Bakalaura) | Ierobežota izvēle | Sergejs Kruks | |
| Sabiedriskās attiecības | 3 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Sergejs Kruks | |
| Multimediju komunikācija | 5 | 1. cikla (Bakalaura) | Ierobežota izvēle | Sergejs Kruks |