Pedagoģija veselības aprūpē (MDAK_101)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt zināšanas par mācīšanas-mācīšanās procesiem veselības aprūpē; veicināt šo zināšanu integrēšanu praktiskā darbā klientu/pacientu, grupu, citu veselības un sociālās aprūpes komandas dalībnieku un sabiedrības efektīvā izglītošanā.
Priekšzināšanas
Medicīnas ētika, veselības jēdziens un koncepcija, pierādījumos balstīta aprūpe, starppersonu saskarsme māsas/vecmātes praksē, aprūpes filosofija un procesa modelis, propedeitika un fizioloģija.
Rezultāti
1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūs zināšanas par mācīšanas-mācīšanās procesiem veselības aprūpē; veicinās šo zināšanu integrēšanu praktiskā darbā klientu / pacientu, grupu, citu veselības un sociālās aprūpes komandas dalībnieku un sabiedrības izglītošanā, nepārtraukti pilnveidojot savas zināšanas un prasmes.
1.Pratīs novērtēt pedagoģisko situāciju aprūpes darbā un efektīvi plānot, realizēt un izvērtēt izglītošanu indivīdiem / grupām, atbilstoši viņu veselības un kultūras situācijai.
1.Spēs veikt indivīdu / grupu izglītošanu.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Māszinības | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Jeļena Ričika, Ilona Zariņa | |
| Māszinības | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Jeļena Ričika, Ilona Zariņa |
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Vecmāte | 3 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Jeļena Ričika, Ilona Zariņa |