.
E-mārketinga stratēģijas starptautiskajā biznesā (SBUEK_198)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:3
Kursa vadītājs:Henrijs Kaļķis
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu, Angļu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-
Mērķis
Sniegt studējošajiem zināšanas par e-mārketingu un e-komerciju starptautiskajā biznesā.
Priekšzināšanas
Mārketinga un starptautiskā mārketinga teorijā un vadīšanā.
Rezultāti
Zināšanas
1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par e-mārketingu starptautiskajā biznesā, par tā attīstības perspektīvām, par e-mārketinga pielietošanas iespējām starptautiskajā biznesā.
Prasmes
1.Studējošie pratīs organizēt, vadīt un kontrolēt e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.
Kompetences
1.Studējošie iegūs spējas patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt mūsdienu darba komandā, lai veiksmīgi organizētu un vadītu e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.