Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Henrijs Kaļķis
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu, Angļu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-

Mērķis

Sniegt studējošajiem zināšanas par e-mārketingu un e-komerciju starptautiskajā biznesā.

Priekšzināšanas

Mārketinga un starptautiskā mārketinga teorijā un vadīšanā.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par e-mārketingu starptautiskajā biznesā, par tā attīstības perspektīvām, par e-mārketinga pielietošanas iespējām starptautiskajā biznesā.

Prasmes

1.Studējošie pratīs organizēt, vadīt un kontrolēt e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.

Kompetences

1.Studējošie iegūs spējas patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt mūsdienu darba komandā, lai veiksmīgi organizētu un vadītu e-mārketinga aktivitātes starptautiskajā biznesā.