Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:6
Kursa vadītājs:Anda Rožukalne
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Komunikācijas teorija; Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Sniegt izpratni un spēju kritiski izvērtēt mediju ekonomikas un mediju menedžmenta teorētiskās pieejas un to izpausmes dažādās mediju sistēmās un mediju biznesa segmentos. Kursa saturā tiks piedāvāta mediju biznesa modeļu un mendžmenta modeļu analīze mijiedarbībā ar dažādu mediju tipu attīstību un darbības īpatnību izvērtējumu politisko un ekonomisko sistēmu kontekstā. Kurss ietver aktuālo mediju ekonomikas situāciju un biznesa dillemu risinājumu modeļus dažādu mediju tipu darbībā Latvijā un citās ES valstīs.

Priekšzināšanas

Kurss "Komunikācijas situāciju analīze".

Rezultāti

Zināšanas

1.• par mediju ekonomikas unikalitāti;
• par duālo mediju tirgu;
• par mediju sistēmu vērtēšanu;
• par dažādu mediju segmentu ekonomiku;
• par mediju menedžmenta teorijām.

Prasmes

1.• atrast risinājumu mediju ekonomikas un vadības situācijās;
• novērtēt mediju ekonomikas rādītājus;
• radīt radošus mediju produktus, ievērojot mediju ekonomikas un vadības konsekvences.

Kompetences

1.• analizēt mediju ekonomikas problēmjautājumus;
• iecerēt un veidot pētījumus mediju ekonomikā un menedžmentā.

Plānojums

Plānošanas periods:2026. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Komunikācija un mediju studijas22. cikla (Maģistra)Ierobežota izvēle