Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Komunikācijas fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:4 / 6
Kursa vadītājs:Anda Rožukalne
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:Maģistra
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija

Mērķis

Sniegt izpratni un spēju kritiski izvērtēt mediju ekonomikas un mediju menedžmenta teorētiskās pieejas un to izpausmes dažādās mediju sistēmās un mediju biznesa segmentos. Kursa saturā tiks piedāvāta mediju biznesa modeļu un mendžmenta modeļu analīze mijiedarbībā ar dažādu mediju tipu attīstību un darbības īpatnību izvērtējumu politisko un ekonomisko sistēmu kontekstā. Kurss ietver aktuālo mediju ekonomikas situāciju un biznesa dillemu risinājumu modeļus dažādu mediju tipu darbībā Latvijā un citās ES valstīs.

Priekšzināšanas

Kurss "Komunikācijas situāciju analīze".

Rezultāti

Zināšanas

• par mediju ekonomikas unikalitāti;
• par duālo mediju tirgu;
• par mediju sistēmu vērtēšanu;
• par dažādu mediju segmentu ekonomiku;
• par mediju menedžmenta teorijām.

Prasmes

• atrast risinājumu mediju ekonomikas un vadības situācijās;
• novērtēt mediju ekonomikas rādītājus;
• radīt radošus mediju produktus, ievērojot mediju ekonomikas un vadības konsekvences.

Kompetences

• analizēt mediju ekonomikas problēmjautājumus;
• iecerēt un veidot pētījumus mediju ekonomikā un menedžmentā.

Plānojums

Plānošanas periods:2021. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Komunikācija un mediju studijas, KMM2MaģistrsIerobežota izvēleTyrone Anthony Shaw, Inga Gorbunova, Ingus Bērziņš, Baiba Zūzena, Paivi Sisko Maijanen-Kylaheiko, Gunta Līdaka, Anda Rožukalne, Marta Cerava