Mediju sistēma, mediju auditorija un komunikācijas efekti (KSK_228)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt maģistra studentiem izpratni par publiskās komunikācijas galvenajiem ietekmes faktoriem mediju sistēmas, mediju organizāciju, indivīda (informācijas avotu: ekspertu, lēmumu pieņēmēju, kampaņu izpildītāju) līmenī, padziļinot zināšanas par veselības komunikācijas stratēģiju realizācijas apstākļiem ES un Latvijas kontekstā.
Priekšzināšanas
Apgūts kurss par komunikācijas teorijām, principiem un ētiku.
Rezultāti
1.• Par mediju sistēmu modeļiem, to vērtēšanas kritērijiem.
• Par mediju sistēmas un veselības komunikācijas mijiedarbību.
• Par mediju auditorijas tipiem, mediju lietojumu un auditorijas uzvedību.
• Par mediju efektiem veselības komunikācijā.
• Par sociālo mediju auditorijas lomu veselības komunikācijā.
• Par veselības žurnālistiku.
1.• Atpazīt mediju darbības pieejas, lai realizētu veselības komunikācijas stratēģijas.
• Pielietot mediju auditorijas pieejas un izmantot tās veselības komunikācijā.
• Pielietot zināšanas sociālo mediju izmantojumā veselības komunikācijā.
• Analizēt mediju efektus veselības komunikācijā.
• Izprast veselības žurnālistikas profesionālās pieejas.
1.• Realizēt veselības komunikāciju, izprotot mediju darbības un auditorijas likumsakarības.
• Novērtēt, sagatavot un izmantot veselības komunikācijas vēstījumu auditorijas pētījumus.
• Izmantot auditorijas pētījumus veselības komunikācijā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Veselības komunikācija | 2 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts |