Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Sergejs Kruks
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Iemācīt semiotikas pamata jēdzienus un vizuālās analīzes paņēmienus.

Priekšzināšanas

Ievads komunikācijas teorijās.

Rezultāti

Zināšanas

1.Kursa apguves rezultātā studējošie saprot vēstījumu veidošanas un nozīmes rašanās būtību, pārzina semiotikas pamata terminus un vizuālās semiotikas galvenās koncepcijas (Pīrss, Barts, Eko).

Prasmes

1.Kursa apguves rezultātā studējošie spēj interpretēt vizuālos vēstījumus (reklāma un fotogrāfija).

Kompetences

1.Kursa apguves rezultātā studējošie spēj spriest par mediju fotogrāfiju un reklāmas uzbūvi, kā arī par kontekstualizēto jēgas aktualizāciju.