Pārlekt uz galveno saturu

IT departamentu pārstāv dažādu nozaru IT speciālisti un sistēmu administratori, kuri cenšas nodrošināt visam augstskolas akadēmiskajam un administratīvajam personālam un studentiem iespēju izmantot dažādas informāciju tehnoloģiju priekšrocības sava darba efektivitātes uzlabošanai un optimizēšanai.

Cienījamie apmeklētāji !

Saskaņā ar valstī noteiktajiem epidemioloģiskās drošības pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai, Rīgas Stradiņa universitātē IT Servisa centru klātienē var apmeklēt tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Reģistrācija jāveic šeit: RSU IT Servisa centra klātienes apmeklējums. 

Lai saņemtu IT palīdzību

Sazinieties ar IT servisa centru! IT servisa centra darbinieki ir gatavi uzklausīt jebkura RSU darbinieka, studenta un apmeklētāja vēlmes un palīdzēt risināt dažādas tehnoloģiskas problēmas. IT servisa centrs nodrošina pilnu IT lietotāju atbalstu IT pakalpojumu izmantošanā, kā arī informē universitātes IT lietotājus par jauniem IT risinājumiem, nodrošina tiem nepieciešamās konsultācijas un organizē regulāru personāla apmācību.

  • Zvaniet uz IT atbalsta tālruni +37167061515 IT speciālistam darba laikā, vai ārpus darba laika atstāt paziņojumu IT speciālistiem automātiskajā atbildētājā. Arī šos paziņojumus IT speciālisti rūpīgi pārskatīs un neskaidrību gadījumā sazināsies ar jums, ja norādīsiet savus kontaktus
  • Sūtiet e-pasta ziņu uz itatrsu[pnkts]lv
  • Ienāciet IT servisa centrā RSU galvenās ēkas G-115 kabinetā

 

Saistītās ziņas