Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Lāsma Novika
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Socioloģija
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība

Mērķis

Veidot izpratni par uzņēmuma darbību tirgū, apskatot tā būtiskākās funkcijas un mijiedarbību ar biznesa vidi un optimālās stratēģijas izvēli. Kursā paredzēts raksturot uzņēmējdarbības pazīmes un nosacījumu tās uzsākšanai, izzināt uzņēmējdarbības kvantitatīvos un kvalitatīvos rezultātus un faktorus, kas tos ietekmē, izzināt uzņēmējdarbībai nepieciešamos resursus, to veidošanos un vajadzīgā daudzuma noteikšanu.

Priekšzināšanas

Nav.

Rezultāti

Zināšanas

Studentiem ir izpratne par uzņēmējdarbības pamatprincipiem, zināšanas uzņēmējdarbības uzsākšanas veidos, analīzē un kontrolē, uzņēmuma stratēģijas virzībā un attīstībā.

Prasmes

Studenti prot, balstoties uz esošo un potenciālo klientu vajadzību analīzi, kā arī konkurentu darbības novērtējumu, izvēlēties atbilstošo uzņēmējdarbības veidu un sagatavot biznesa plānu.

Kompetences

Studenti ir sagatavoti veiksmīgai uzņēmējdarbībai un iegūto zināšanu pielietojumam uzņēmuma mērķu sasniegšanai.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.