Pārlekt uz galveno saturu
Studentiem

Aizvadīta mākslas terapeitu vasaras skola, kas no 5. līdz 7. augustam Ikšķilē pulcēja visu četru mākslas terapijas specializāciju terapeitus, esošos un topošos studentus.

Pasākumā piedalījās ap 50 dalībnieku. Darbodamies 11 meistarklasēs, viņi guva pieredzi vizuāli plastiskajā mākslā, mūzikā, drāmā, dejās un kustībās, kā arī apguva praktiskas metodes un tehniku, kas noderēs darbā vai studiju procesā.

makslas_terapijas_vasaras_skola06-tunelis.jpg

Vasaras skolu organizēja Latvijas Mākslu terapijas asociāciju apvienība sadarbībā ar Latvijas Mūzikas terapijas asociāciju, Latvijas Deju un kustību terapijas asociāciju, Latvijas Drāmas terapijas asociāciju, Latvijas Mākslas terapijas asociāciju, Rīgas Stradiņa universitātes Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedru un Rehabilitācijas fakultātes profesionālā maģistra studiju programmu Mākslas terapija.

makslas_terapijas_vasaras_skola05.jpg

Rīgas Stradiņa universitātes viesdocētājas un drāmas terapeites Annas Šteinas vadītajās divās meistarklasēs dalībnieki guva ieskatu drāmas terapijas darbā pozitīvas pašizjūtas veicināšanai, bet drāmas terapeite Līga Rundāne iepazīstināja klātesošos ar drāmas terapijā daudzveidīgi interpretējamu un apspēlējamu simbolu – koku. Mākslas terapeites Andas Lases meistarklases laikā dalībnieki individuāli, pāros un grupās apguva mākslas terapijas uzdevumus darbā ar mālu, bet ārste un mākslas terapeite Dita Baumane-Auza meistarklasē aicināja izmantot mākslu un radošo procesu, lai rastu atbildes uz dalībniekiem personīgi būtiskiem jautājumiem.

makslas_terapijas_vasaras_skola07.jpg

RSU Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedras lektore, psiholoģe, dejas un kustību terapeite Indra Majore-Dūšele iepazīstināja vasaras skolas dalībniekus ar piecu ritmu deju, dejas un kustību terapeites un horeogrāfes Santas Grīnfeldes meistarklases gaitā dalībnieki apguva laikmetīgās dejas tehnikas bāzes elementus, bet dejas un kustību terapeites un buto mākslinieces Simonas Orinskas nodarbībā iepazinās ar buto tehniku. Savukārt Rīgas Stradiņa universitātes viesdocētāja un mūzikas terapeite Inese Paiča iepazīstināja klātesošos ar aktīvās un receptīvās mūzikas terapijas metodēm un klausīšanās un iztēles vingrinājumiem, bet mūzikas terapeites un vokālistes Ingas Bērziņas vadībā dalībnieki pieredzēja, kā elpas plūsma, kas ar dziedāšanas palīdzību aktivizē dažādas muskuļu grupas, sekmē psihoemocionālo stāvokli un labizjūtu.