Masu komunikācijas un kultūras socioloģija (KSK_153)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt ar pamat paradigmām un teorijām masu komunikācijas un kultūras socioloģijā.
Priekšzināšanas
Ievads komunikācijas teorijās.
Rezultāti
Studējošie prot nosaukt un izklāstīt teorētiskās pieejas un galvenos diskutētos jautājumus masu komunikācijas un kultūras socioloģijas paradigmu un teoriju ietvaros.
Orientējoties masu komunikācijas un kultūras socioloģijas paradigmās un teorijās, studējošie ir gatavi:
• kritiski socioloģiski analizēt kultūras žurnālistikas produktus dažāda tipa medijos;
• sniegt konsultācijas mediju un sabiedrisko attiecību speciālistiem par masu komunikācijas un kultūras socioloģijas paradigmām un teorijas jautājumiem;
• veidot kritiskus rakstus un/vai raidījumus kultūras žurnālistikas jomā ar socioloģisku konceptuālo arsenālu.
Pārzināt masu komunikācijas un kultūras socioloģijas paradigmas + studējošie spēj pielietot savas zināšanas kultūras mediju un kultūras žurnālistikas jomā, lai spētu attīstīt patstāvīgus, ilgtspējīgus kultūras žurnālistikas projektus un identificēt problēmas, kas saistītas ar kultūras žurnālistikas dienaskārtību, žurnālistisko kvalitāti, auditoriju un medijspecifiku.