Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Kristaps Zaļais
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Zinātnes nozare:Vadībzinātne

Mērķis

Kursa mērķis ir nodot studentiem zināšanas un praktiskas iemaņas jaunuzņēmumu tirgzinībās.

Priekšzināšanas

Mārketings.

Rezultāti

Zināšanas

Iegūst zināšanas par jaunuzņēmuma tirgzinības īpatnībām, tehnikām, metodēm un to īstenošanu. Iegūst zināšanas, kā darbojas sociālie mediji informācijas izplatīšanā.

Prasmes

Prasme orientēties jaunuzņēmumos lietotos tirgzinības nosaukumos, definīcijās un frāzēs; izprast tirgzinības finanšu un analītiskos rādītājus; iegūst izaugsmes uzlaušanas un partizānu mārketinga darba iemaņas produktu attīstībā, veikt jaunuzņēmuma tirgzinības aktivitāšu budžeta aprēķināšanu.
Prasme efektīvi informēt sabiedrību par jaunuzņēmumu.
Prasme izveidot zīmolu un veidot tam kvalitatīvu saturu.

Kompetences

Spēja izvērtēt jaunuzņēmuma tirgzinības finanšu un analītiskos rādītājus.
Spēja ar nelieliem finansiāliem resursiem un inovatīvām tirgzinības metodēm piesaistīt lielāku skaitu klientu.
Spēja atrast un fokusēties uz jaunuzņēmuma mērķauditoriju.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.