Krievu valoda (VC_024)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Panākt, lai studenti kursa apguves rezultātā spētu izmantot krievu valodu saziņai ikdienas situācijās, atbilstoši „Eiropas kopīgajās pamatnostādnēs valodu apguvei: mācīšanās, mācīšana, vērtēšana” izstrādātā valodas prasmju līmeņu apraksta A1/A2 līmenim (Common European of Reference for Language Learning, Teaching and Assessment).
Priekšzināšanas
Bez priekšzināšanām.
Rezultāti
Pēc sekmīgi apgūta studiju kursa studējošais zinās: krievu standartvalodas vārdu krājumu, vienkāršus stāstījuma un jautājuma teikumus; pareizu vārdu kārtību teikumā; nepieciešamākās frāzes sarunas uzsākšanai, tās uzturēšanai, informācijas nodošanai; biežāk sastopamās krievu valodas konstrukcijas, darbības vārda tagadnes, pagātnes un nākotnes formu veidošanu un lietošanu.
Studējošie apzinās starpkultūru attiecību aspektus valodas lietojumā.
Pēc sekmīgi apgūta studiju kursa studējošais pratīs: saprast vienkāršus tekstus par zināmām ikdienas tēmām, vēstules, ielūgumus, sludinājumus presē un citus autentiskus materiālus; izmantot apgūtās valodas struktūras ikdienas komunikācijā, atstāstīt un pārfrazēt tekstu, izklāstot savu domu, tai skaitā ņemot vērā starpkultūru komunikācijas aspektus.
Sekmīgi apgūta studiju kursa rezultātā studējošais spēs sniegt īsu informāciju par sevi, saviem tuviniekiem, dzīves apstākļiem un studijām; spēs izveidot tekstu ielūgumam un personīgai vēstulei, īsus ziņojumus, pierakstīt vienkāršu informāciju; spēs veidot monologu un dialogu par dažādām ar sadzīvi un studijām saistītām tēmām, vienlaikos parādot starpkultūru komunikācijas aspektu apzināšanos.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ludmila Jermakoviča | |
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 3 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ludmila Jermakoviča | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 3 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ludmila Jermakoviča | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ludmila Jermakoviča | |
Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas, SE | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ludmila Jermakoviča | |
Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas, SE | 3 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ludmila Jermakoviča |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | ||
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | ||
Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas, SE | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle |