Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Andris Saulītis
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Socioloģija
Valoda:Angļu, Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Sniegt pārskatu par galvenajiem patēriņa antropoloģijas konceptiem (kā ekonomikas antropoloģijas sīkāku specializāciju), dodot ieskatu antropoloģiskajā redzējumā par ikdienas patēriņa paradumiem un praksēm.

Priekšzināšanas

Ekonomikas un politikas antropoloģija, Klasiskās antropoloģijas teorijas.

Rezultāti

Zināšanas

1.Zināšanas par patēriņa antropoloģijas galvenajiem principiem, izpratne par ikdienas patēriņa paradumiem un praksēm globālā sabiedrībā.

Prasmes

1.Spēja analizēt un izprast patēriņu kā ikdienas ekonomiskās un politiskās dzīves sastāvdaļu.

Kompetences

1.Kritiski vērtēt šajā studiju kursā aplūkoto teorētisko un empīrisko materiālu, izmantot to citu teorētisko un empīrisko materiālu interpretēšanā un analīzē, kā arī pielietot praktisku problēmu risināšanā un pētniecībā.