Standartizēti novērtēšanas protokoli fizioterapijas praksē (REK_204)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Attīstīt spēju pilnveidot un radīt standartizētus novērtēšanas protokolus un veicināt to lietošanu fizioterapijas praksē, balstoties uz konteksta izvērtēšanu, pieredzes analīzi, kā arī ienesot radošas un inovatīvas idejas, lai uzlabotu fizioterapijas pakalpojumu kvalitāti.
Priekšzināšanas
Zināšanas un prasmes, kas apgūtas, lai iegūtu fizioterapeita kvalifikāciju un bakalaura grādu veselības aprūpē.
Rezultāti
Raksturo standartizētas novērtēšanas elementus fizioterapijas praksē. Raksturo dažādas fizioterapeitu profesionālo organizāciju vadlīnijas par novērtēšanas un dokumentācijas standartiem fizioterapijā. Raksturo saistošo aktuālo likumdošanu, kontekstā ar pacienta datu dokumentāciju un uzglabāšanu.
Apkopo standartizētus funkcionālā stāvokļa izmeklēšanas instrumentus attiecīgās fizioterapijas prakses kontekstā. Sistematizē un salīdzina izmeklēšanas instrumentus, ņemot vērā to īpašības (laika patēriņu, dārdzību, jutību un specifiskumu, izmaiņu laikā u.c.), SFK konceptuālo modeli un fizioterapijas prakses kontekstu.
Analizē novērtēšanas un dokumentācijas pielietošanas veidus un specifiku atsevišķiem elementiem fizioterapijā (sākotnējā izmeklēšana, atkārtota novērtēšana, process, rezultāti) pie dažādiem kontekstuālajiem nosacījumiem.
Veido un attīsta standartizētus novērtēšanas protokolus un veicina to lietošanu fizioterapijas praksē, balstoties uz konteksta izvērtēšanu, pieredzes analīzi, kā arī ienesot radošas un inovatīvas idejas, lai uzlabotu fizioterapijas pakalpojumu kvalitāti.