Pārlekt uz galveno saturu
Kur atrodas Studentu serviss?

Studentu serviss atrodas RSU galvenajā ēkā Rīgā, Dzirciema ielā 16, K-100. telpā. 

Vai Studentu serviss var atbildēt uz jautājumiem par manu studiju procesu un specifiskiem jautājumiem par studijām?

Studentu serviss sniegs atbildes un mēģinās palīdzēt katram studējošajam, savas kompetences ietvaros. Gadījumos, kad Studentu serviss nevarēs sniegt atbildi vai tieši palīdzēt, mēs ieteiksim RSU struktūrvienību, pie kuras vērsties interesējošā jautājuma risināšanai.

Kā pieteikt akadēmisko atvaļinājumu?

Akadēmisko atvaļinājumu var pieteikt arī elektroniski MyRSU portālā e-pakalpojumu sadaļā Iesniegumi un izziņu pieprasījumi / https://services.rsu.lv/lv/applications. Detalizētākai informācijai, lūdzu, skatīt RSU Studiju iekšējās kārtības noteikumu 8. punktu par akadēmiskā atvaļinājuma piešķiršanu (dokumentu skat. RSU mājaslapas sadaļā Studijas). Atceries, ka nedrīkst būt parādu bibliotēkā: jābūt nodotām visām grāmatām!

Izziņas un sekmju izraksti
Vai kāds no maniem kursa biedriem vai draugiem drīkst izņemt manu izziņu vai sekmju izrakstu?

Tevis pieteikto izziņu vai sekmju izrakstu var saņemt cita persona, ja pieprasot esi to norādījis. Pieprasījumā jānorāda personas vārds, uzvārds un personas kods. Apliecinājumu par izziņas izsniegšanu citai personai tu vari iesūtīt arī no sava studējošā e-pasta uz studentuservissatrsu[pnkts]lv vai norādot informāciju pieprasījuma komentārā caur portālu MyRSU. Saņemot izziņu, pieprasījumā norādītajai personai ir jāuzrāda studējošā apliecība, pase vai ID karte.

Esmu bijušais RSU students un man ir nepieciešama izziņa no universitātes ar visiem manis apgūtajiem studiju kursiem. Vai varat izsniegt šādu izziņu?

Studentu serviss negatavo izziņas par apgūtajiem studiju kursiem eksmatrikulētiem (atskaitītiem) studējošajiem. Akadēmiskās izziņas sagatavo attiecīgās fakultātes lietvedes. Lai saņemtu akadēmisko izziņu, ir nepieciešams aizpildīt RSU brīvās formas iesniegumu un saturā norādīt, cik eksemplāros un kādā valodā (latviešu vai angļu) vēlaties attiecīgo izziņu saņemt. Iesniegums ir jāiesniedz Studentu servisā. Ja esi eksmatrikulēts (atskaitīts) vairāk nekā pirms diviem gadiem, tad šajā jautājumā ir jāsazinās ar kolēģiem no RSU Dokumentu pārvaldības un arhīva daļas (+37167602134, dpadatrsu[pnkts]lv).

Cik ilgā laikā var saņemt pieteikto izziņu par studējošā statusu vai sekmju izrakstu?

Izziņa tiek sagatavota 2–3 darba dienu laikā. Svarīgi zināt, ka janvārī, februārī, jūnijā un jūlijā pieteiktās izziņas sagatavošanas periods var ieilgt līdz 20 darba dienām.

Vai sekmju izrakstu var saņemt arī par pašreizējo semestri?

Diemžēl nē, sekmju izrakstu Studentu serviss var sagatavot un izsniegt aktīvam studentam (vai studentam, kurš atrodas akadēmiskajā atvaļinājumā) par pilnībā apgūtiem studiju semestriem.

Man darba devējam ir jāiesniedz izziņa, lai pieprasītu mācību atvaļinājumu. Vai varat sagatavot tādu izziņu?

Protams, izziņu, kas nepieciešama mācību atvaļinājumam, varam sagatavot. To varat pieteikt portālā MyRSU, sadaļā Iesniegumi un izziņas, Izziņas pieprasījumu iesniegumi – Statusa izziņas pieprasījums. Atceries, ka komentāru sadaļā tev ir jāpievieno informācija ar papildu tekstu, ka izziņa nepieciešama mācību atvaļinājumam!

Studējošā apliecība
Kāpēc man ir nepieciešama studējošā apliecība?

Studenta apliecība ir nepieciešama, lai paņemtu grāmatas bibliotēkā, iekļūtu universitātes ēkās un nodarbību telpās. Kā arī to ir nepieciešams uzrādīt, ierodoties Studentu servisā.

Kā varu saņemt jaunu apliecību, ja veco pazaudēju?

Jaunu apliecību var saņemt Studentu servisā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti).

Kad varu nākt pagarināt studējošā apliecību?

Studējošā apliecību var pagarināt apmēram nedēļu pirms derīguma termiņa beigām vai arī pēc derīguma termiņa beigām, kamēr esi aktīvs students.

Vai manu studējošā apliecību var pagarināt mans draugs, grupas vai studiju kursa vecākais u. c.?

Studējošā apliecību var pagarināt arī cita persona, ja esi to oficiāli pieprasījis. Pieprasījumā jānorāda personas vārds, uzvārds un personas kods. Pieprasījumu par apliecības izsniegšanu vai pagarināšanu citai personai tev ir jāsūta no sava studējošā e-pasta uz studentuservissatrsu[pnkts]lv. Saņemot vai pagarinot apliecību, pieprasījumā norādītajai personai ir jāuzrāda studējošā apliecība, pase vai ID karte.

Iesniegumi

Vai varu nosūtīt savu iesniegumu e-pastā?

Studentu serviss pieņem iesniegumus e-pastā. Svarīgi atcerēties, ka Studentu serviss pieņem iesniegumus TIKAI no RSU studentu oficiālajiem e-pastiem (XXXXXXatrsu[pnkts]edu[pnkts]lv)!

Ja dokuments ir parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu, iesniegums var tikt pieņemts arī no privātā e-pasta.