Darba pieredze
2003 - 2008 | Mazākumtautību lietu departamenta direktorsĪpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts - Nodrošināt Latvijas valsts politikas īstenošanu pretdiskriminācijas jomā un starptautiskajā sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām (Fundamental Rights agency; DG Employment and social affairs) - Veidot un īstenot valsts politikas plānošanas dokumentus |
2004 - pašlaik | Komunikācijas profesors Rīgas Stradiņa universitātēRīgas Stradiņa universitāte _ Nodrošināt pedagoģisko procesu (lekcijas bakalaura, maģistra studiju programmās); - Vadīt maģistra un doktora darbus; - Rīkot starptautiskās zinātniskās konferences; - Īstenot starptautiskus projektus pētniecībā (ERAF, ESF, Norvēģijas finanšu instrumenti posmā no 2010.- līdz 2012.; - 2015. g. Workpackage 4 vadītājs LU un Norvēģijas finanšu instrumenta projektā Gender, Culture and Power: Diversity and Interactions in Latvia and Norway vadītājs. - 2017.g. novembrī Simpozijs "Memory- access denied?" Helsinku universitātē. - 2019.g. zinātnisko rakstu krājuma "Memory-access denied?" redaktors (sadarbībā ar Igoru Gubenko, LU) |
2009 - 2014 | Starptautisko projektu vadītājsFrīdriha Eberta fonda pārstāvniecība Latvijā (Ebert Stiftung) - vispārējā projektu vadība; - finanšu dokumentu sagatavošana, atskaišu, gada pārskatu sagatavošana; - nacionālā un starptautiskā mēroga konferenču, izdevumu, analīžu sagatavošana angļu, vācu valodā; - konferenču vadīšana; - informatīvu kampaņu un preses konferenču plānošana, rīkošana. |
Izglītība
2001 - 2003 | Doktora grāds mākslās/kultūras teorijaLatvijas Kultūras akadēmija |
1999 - 2001 | Maģistra grāds kultūras teorijāLatvijas Kultūras akadēmija |
1995 - 1999 | Bakalaura grāds. Starptautiskie kultūras sakari. Vācija-Latvija/Lielbritānija-LatvijaLatvijas Kultūras akadēmija |
Sasniegumi
Publikācijas
Grāmatas (autoru kolektīvā) / monogrāfijas.
1) Hanovs D., Tēraudkalns V. Laiks, telpa, vadonis: autoritāra kultūra Latvijā 1934.-1940. –Rīga: Zinātne, 2012. – 326 lp. [Time, space and head of state: culture of authoritarian regime in Latvia]
2) Hanovs D., Meņšikovs V., Mihailovs I.J., Tēraudkalns V., Volkovs V. Iepazisti Eiropu, iepazisti Latviju! Ievads Starpkultūru komunikācijā. – Daugavpils: Daugavpils Universitātes akadēmiskais apgāds „Saule”, 2012. – 130 lp. [Introduction into intercultural communication]
3) Крумм Р., Ломагин Н. А., Ханов Д. (ред.) Образ Другого — страны Балтии и Советский Союз перед Второй мировой войной. – Москва: РОССПЭН, 2012. – 206 с. [Baltic countries and the Soviet Union before the WW II.]
4) Hanovs D. Dažādības vadība piecās Latvijas pašvaldībās. – Rīga: Turība, 2012. – 250 lp. [Diversity management in five local communities in Latvia]
5) Hanovs D., Teraudkalns V. Ultimate Freedom- No Choice: Authoritarianism in Latvia 1934-1940. Amsterdam: BRILL, 2013. – 280 pages
6) Hanovs D. Eiropas aristokrātijas kultūra 17.- 19.gs. – Rīga: Zinātne, 2013. – 320 lp. (otrais, papildinātais izdevums - second edition– 2014.g.) [Culture of European aristocracy 17-19th century]
7) Daija P., Hanovs D., Jansone I. Civilizāciju karš? Pirmais pasaules karš ideoloģijās, mākslās un atmiņās. Latvijas versijas. Rīga : Zinātne, 2015.
8) Hanovs D., Jansone I., Vērdiņš K. (red.) Dzimtes konstruēšana III. Rīga: Avens un partneri, 2016.
9) Gubenko I., Hanovs D., Malahovskis V. (eds.) The New Heroes. The Old Victims. Politics of memory in Russia and the Baltics. Riga: Zinatne, 2016.
10) Dons atgriežas: V.A. Mocarta opera “Don Giovanni” 18.gs. komunikācijas telpā. Rīga: Zinātne, 2016. 400 lp.
Zinātniskie raksti.
1)Ханов Д. Вождь, враг и война: образы Сталина и Cоветской России в прессе латвийского авторитарного режима. (1934–1940 гг.) // Р. Крумм, Н. А. Ломагин, Д. 2 Ханов. (ред.) Образ Другого — страны Балтии и Советский Союз перед Второй мировой войной. – Москва: РОССПЭН, 2012. – стр. 79 – 105. [The head of state, the enemy and the war: images of Stalin and Soviet Russia in the Latvian authoritarian media.]
2)Hanovs D., Tēraudkalns V. Denying the other in the Cyber Space: Democracy and Political Culture in Latvia. Analysis of the Internet Campaign “For Mother Tongue” // Ethnicity 2012 1 (6). – pp.4-24.
3)Hanovs D., Tēraudkalns V. New Diaspora Nationalism in Latvia? Russian Identity in Internet Campaigns "For Mother Tongue" (2011) and "Change the Law on Citizenship" (2012) // Scientiae et Patriae. Veltījums akadēmiķei profesorei Vairai Vīķei-Freibergai 75. dzimšanas dienā. / Cimdiņa A., sast. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2012, pp. 147-164.
4)Hanovs D. Kā pētīt “nepareizas” atmiņas Latvijā? // Letonica, Nr. 23, 2012, Rīga, LULFMI, 2013. lpp. 5-24. [How to analyse “wrong” memories?
5)Hanovs D. Deja kā griba un reprezentācija: aristokrātiskās kultūras multimediālā inscenējuma analīze: Lulī opera “Persejs”, - lpp. 58-72. Mihailova S., Mihailovs J. (red.) Deja, kustība,m ķermenis. Rakstu krājums. Rīga: Drukatāva, 2013, 239. lp. [Dancea as an act of will and representation: aristocratic culture and its media.]
6)Hanovs. D, Tēraudkalns V. Dzimtes lomas pionieru organizācijā Padomju Latvijā 20. gs.četrdesmitajos un piecdesmitajos gados. Hanovs. D., Jansone I., Vērdiņš K. (red.) Dzimtes konstruēšana. Rīga, Avens un partneri, 2013. – 192. lp. [Gender roles of Soviet pioneers in the Soviet Latvia.]
7) Hanovs D. On Limits of Otherness. In: Redbergs O. (ed.) Conditions for Contemporary Culture. Riga. – Megaphon Publishers, 2013. – 227-242 (in English and Latvian)
8)А. Бердников, Д. Ханов Российская наука об этнополитике стран Балтии Анализ прикладных подходов. Анализ политики памяти. Этнополитика в Странах Балтии. Москва, Наука, 2014. [Russian academic discourses on ethnic policies in the Baltics. Analysis of memory politics.]
9) Hanovs D. Anglikānis Itālijā - katolis Anglijā: reliģiskās identitātes, citādais un kultūru hierarhijas Edvarda Forstera un Ivlina Vo daiļradē. // Ceļš, 2013. – lp.39-71. [Anglicans in Italy. Catholics in England. Religious identity, the Other and cultural hierarchies in the novels by Evelyn Waugh and Edward M. Forster.]
10) Hanovs D. , Tēraudkalns V. (2014) Happy Birthday Mr. Ulmanis! Reflections on the Construction of an Authoritarian regime in Latvia. // Politics, Religion and Ideology, 2014. 64-81 pp. Raksts ir publicēts on-line režimā un drukas formātā. Informācija par rakstu pieejama elektroniski: http://www.tandfonline.com/doi/abs/ 10.1080/21567689.2013.849585#.VBbDs_mSyao 3
11) Hanovs D. Collective memories and society integration issues in context of intergenerational dialogue. // 4th International conference proceedings “Society, health welfare”. Paris, 2014. EDP Sciences. - pp.1-9.
12) Hanovs D. Nācija kā performance. Pārdomas par nācijas robežām 21.gadsimtā. Daija. P., Hanovs D., Jansone I. (red.) Nācijas hronikas. Debates 2014.g. Rīga : Avens un partneri, 2014. Lpp. 207-244. [Nation as a performance. Discourse on the limits of a nation in the 21st century.]
13) Hanovs D. « Beidzot karš !» Pirmais pasaules karš kā 20.gs. skaidrojša vārdnīca. Daija P., Hanovs D., Jansone I. Civilizāciju karš ? Pirmais pasaules karš ideoloģijās, mākslās un atmiņās. Latvijas versijas. Rīga : Zinātne, 2015. – lpp. 17-44.
14) Hanovs D. Opera seria un Eiropas aristokrātijas kritika 18.gs. Apgaismības kultūrā. Jaunslaviete B. (red.). Mūzikas akadēmijas raksti XI, Rīga, 2014. – lpp. 100-116.
16) Sieviete kā simboliskais resurss. Hanovs. D., Jansone I., Vērdiņš K. (red.) Dzimtes konstruēšana III. Rīga, Avens un partneri, 2016. - 109-154. lpp.
17)Hanovs D. Kolektīvās atmiņas Eiropas kultūrtelpā: konflikti un iekļaujošais potenciāls. M. Kaprāns, G. Strenga (red.) Atmiņu kopienas: atceres un aizmiršanas kultūra Latvijā. Rīga, LU, 2016. -17.-52. lpp.
18)Hanovs D. Imperial myth broadcasted: an analysis of Putin’s ceremonial communication on Russia’ s past: the case of the annexation of Crimea. In: Gubenko I., Hanovs D., Malahovskis V. (eds.) The New Heroes. The Old Victims. Politics of memory in Russia and the Baltics. Riga: Zinatne, 2016., pp. 30-49.
19) Hanovs D. Bīstama aristokrāte vai privātas telpas gūstekne? Rietumeiropas aristokrātiskās sievietes transformācijas 18.gs. beigās. Kurzemes albums. Laikmeta portrets 18.gs. beigu-19.gs. pirmās puses piemiņas albuma attēlos. Rīga: Neputns, 2016. lp. 277-300.
20)Hanovs D., Tēraudkalns V., Andrejevs N. Vīriešu kustības Rietumu kristietībā no 19. līdz 21. gadsimtam. Dzīmtes konstruēšana IV. Rīga: Avens un partneri, 2016. - lp. 180- 230.
21)Hanovs D. , Tēraudkalns. The return of gods? Authoritarian culture and the case of neo-paganism in the interwar Latvia, 1934-1940. In: Smith D., Kott M. (eds.) Latvia – a work in progress. 100 years of state and Nation-building. Stuttgart: Ibidem Verlag. 2017. pp. 91-106.
22) Hanovs D. “Can postcolonial theory help explain Latvian politics of integration? Reflections on contemporary Latvia as a postcolonial society? In: Coloniality, Nationality, Modernity: A postcolonial view on Baltic Cultures under Soviet Rule. Routledge, 2018. p. 133-153.
23)Hanovs D., Volkovs V. Ethnic minorities and social memory in Latvia (1991-2015) In: Hanovs D., Gubenko I. (eds.) Memory – access denied? Political landscapes of memory and inclusion in contemporary Europe. Versions, tendencies and analytical novelties. Riga: Zinatne, 2018. – pp. 95-115;
24)Hanovs D. Die Partizipation der ethnischen Minderheiten im modernen Nationalstaat: Der Fall Lettland. In: Kretschmer A., Neweklowsky G., Newerka S. M., Poljakov F. 4 (Hrsg.) Minderheiten in der slawischen Welt. Sprachkontakte und kulturelle Identitäten. Berlin: Peter Lang, 2019. S. 85-95.
Kontakti

Saistītās ziņas




