Pārlekt uz galveno saturu

Galvenie temati

  • Zinātnes izaicinājumi uz metamodernisma sliekšņa
  • Labbūtības pētījumi: starpdisciplināra metodoloģiskā perspektīva
  • Garīgums, garīgā prakse un garīgā pieredze psihiskajā veselībā
  • Psiholoģiskā palīdzība un atbalsts darbā ar dažādām klientu un pacientu grupām
  • Tehnoloģiju integrēšana psiholoģiskās palīdzības sniegšanā
  • Psiholoģiskā izpēte un novērtēšana profesionālajā darbībā
  • Mūsdienu attīstības tendences psiholoģiskajā palīdzībā
  • Digitalizācija profesionālajā dzīvē
  • Profesionālā identitāte un profesionālā darbība
  • Veselības uzvedība, pašpalīdzība un rekreācija
  • Mūsdienu militārās psiholoģijas attīstības tendences un militārā psihologa profesionālā darbība kara laikā Ukrainā

Programma

13.04.

Konferences atklāšana un plenārsēde

  • Muzikāls priekšnesums
  • Konferences atklāšanas uzrunas
    • Rīgas Stradiņa universitātes studiju prorektore prof. Tatjana Koķe
    • Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultātes dekāne prof. Inga Millere
    • Rehabilitācijas fakultātes dekāne, asoc. prof. Signe Tomsone
    • Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedras vadītāja prof. Kristīne Mārtinsone

Plenārsēde

VUCA, BANI, RUPT un TUNA. Zinātnes izaicinājumi uz metamodernisma sliekšņa
Prof. A. Pipere, prof. K. Mārtinsone

Labbūtības pētījumi. Starpdisciplināra metodoloģiskā perspektīva
PhD Daiga Kamerāde

Ieraksts

Mūsdienu attīstības tendences mākslas terapijā. Teorētiskā perspektīva

Psiholoģiskās izvērtēšanas
instrumenti un metodes

Veselības uzvedība. Pašpalīdzība. Rekreācija

Profesionālā identitāte un profesionālā darbība

IerakstsIerakstsIerakstsIeraksts

Deju un kustību terapijas attīstības tendences. Bibliometriskā analīze
K. Zaščirinska, S. Šuriņa, K. Mārtinsone

Drāmas terapijas attīstības tendences. Bibliometriskā analīze
Ž. Korde, S. Šuriņa, K. Mārtinsone

Metafora par mākslas terapiju. Darbības jomu noteikšanas pārskats
A. Rekuta-Džordževiča, K. Mārtinsone

Mītu pielietojums mākslas terapijā. Darbības jomu noteikšanas pārskats
A. Bernāne, K. Mārtinsone

Deju un kustību terapija pāriem. Sistemātiskais pārskats
B. Kronberga, S. Šuriņa

Deju un kustību terapeitu rekvizītu lietojums deju un kustību intervencēs individuālās un grupu sesijās. Sistemātiskais pārskats
S. Ķempele, S. Šuriņa

RSU Psiholoģijas laboratorija: Testu un aptauju reģistrs
V. Krūmiņa

LKPT jaunumi
J. Koļesņikova, V. Perepjolkina

Intelekta struktūras tests. Jaunumi
I. Trups-Kalne

Monreālas kognitīvā novērtējuma skalas adaptācija Latvijā
I. Pelše, K. Krēsliņa, K. Šneidere, A. Kostiks, I. Krone, G. Karelis, A. Stepens

Līdzestīgas uzvedības aptaujas veidošana un psihometriskie rādītāji
G. Skaldere-Darmudasa, V. Sudraba

Slimības noliegšanas aptaujas daļēja adaptācija
G. Skaldere-Darmudasa, V. Sudraba

Melburnas lēmumu pieņemšanas aptaujas adaptācija latviešu valodā
P. Sprudzāne, I. Griškēviča

Skolotāju dzīvesspēka un sociāli emocionālās veselības rādītāju saistību pētījums Latvijā, Slovākijā un Lietuvā
G. Svence

Dzīvesspēka veicināšana un uzturēšana cilvēkiem ar hroniskām muskuloskeletālām sāpēm
E. Zelčāne, A. Pipere

Sociobehaviorālo rādītāju saistība ar atmiņas rādītājiem pieaugušajiem
K. Šneidere, A. Stepens

Sociālā atbalsta, depresijas rādītāju un atmiņas saistība gados vecākiem pieaugušajiem. SHARE dati
A. Osīte, K. Šneidere

Līdzjūtība pret sevi grūtniecības un pēcdzemdības periodā
I. Krone

Vides ilgtspējas aspekts veselības aprūpē studējošo profesionālās identitātes meklējumos
A. A. Krūmiņa

Metodes “3D emociju kompozīcija” izmantošana supervīzijā konfliktu risināšanā
I. Krēgere, I. Paiča

Supervīziju izvērtējums valsts iestādē
I. Lapšāne, K. Mārtinsone

Sieviešu vadītāju grupas supervīzijas pieredze
D. Jase, K. Mārtinsone

Supervizora profesionālās darbības kvalitātes kritēriji, to veidojošās komponentes un novērtējums supervizoru profesionālajā praksē
S. Zveja, K. Mārtinsone

Mākslas terapeita profesionālās identitātes pārmaiņas Covid-19 un digitalizācijas ietekmē
A. A. Pitkeviča, E. Akmane

Psiholoģiskā palīdzība. Teorētiskā perspektīva

Darbs ar klientiem / pacientiem un viņu tuviniekiem

Digitalizācija profesionālajā dzīvē

IerakstsIerakstsIeraksts

Vizuāli plastiskās mākslas terapija skolas vidē. Darbības jomu noteikšanas sistemātiskā pārskata rezultāti
K. Ozola-Juska, J. Duhovska

Spoguļspēles senioriem subjektīvās labizjūtas paaugstināšanai un vientulības izjūtas mazināšanai
L. Rūja-Lāma, J. Duhovska

Ārstniecības personu ētisko dilemmu saistītais morālais distress Covid-19 pandēmijas laikā
E. Nagle, S. Šuriņa, I. Griškēviča

Psiholoģiskās intervences emociju regulāciju mobilās aplikācijās. Sistemātiskais pārskats
E. I. Smule, I. Krone, C. Stierle

Latvijas iedzīvotāju preventīvo veselības uzvedību prognozējošie faktori Covid-19 pandēmijas otrā viļņa laikā
K. Kazaka, K. Mārtinsone

Mūzikā balstīta tīmekļa intervences satura izstrāde pašpalīdzības rosināšanai. Intervences kartēšanas pieeja
A. Ozola, I. M. Līce, Z. Roslova, J. Duhovska, K. Mārtinsone

Ieinteresēto mērķgrupu vajadzības mūzikā balstītā tīmekļa intervencē pašpalīdzības rosināšanai
A. Ozola, Z. Roslova, K. Mārtinsone

Vienas sesijas intervence drāmas terapijā pacientiem ar depresiju un emociju regulācijas grūtībām
A. Insberga, I. Paiča

Vizualā metode "3D emociju kompozīcija” vienas sesijas intervence vēža pacientiem ar emociju regulācijas grūtībām
I. Leone, I. Paiča

Uz mākslas ekspresijas pakāpenisko līmeņu modeli un mūzikas terapiju balstīta vienas sesijas intervence onkoloģiskajiem pacientiem
J. Duhovska

Mobilās lietotnes EMORI prototipa aprobācija
M. Linuža, I. Iejava, I. Paiča

Mobilās lietotnes EMORI garastāvokļa novērošanas rīka ietekme uz emociju regulācijas prasmju pašnovērtējumu jaunu pieaugušo vidū
J. A. Balama, I. Paiča

Klīnisko un veselības psihologu pieredze psiholoģiskās palīdzības sniegšanā attālināti
I. Rubene, Z. Gulbe

Virtuālās realitātes izmantošana konfliktu risināšanas prasmju pilnveidei pedagogiem individuālās supervīzijās
S. Pleinica, S. Šuriņa, B. Pumpiņa

Bioloģiskās atgriezeniskās saites HEDDA sensora testēšana
I. Jokste, J. Koļesņikova

Psihologa digitālās kompetences pašnovērtējums
S. Krūklīte, E. Akmane

Plenārsēdes un diskusija

The use of science and technology to substantially raise human mental and emotional wellbeing | Ieraksts
Prof. Jeffery A. Martin (ASV)

Spirituality and technology | Ieraksts
Prof. Julia Mossbridge (ASV)

Diskusija Kā supervizora kvalifikācija maina profesionāļa ikdienu

14.04.

Plenārsēdes

EuroPsy Standards – Future developments based on the Cube model | Ieraksts
Prof. Conny Herbert Antoni (Vācija)

Integrating technology with psychological science: eHealth tools promoting wellbeing and behavior change | Ieraksts
PhD Angelos Kassianos (Kipra)

The arts in health, schools and community: Scaling up the Arts for the Blues | Ieraksts
Prof. Vicky Karkou (Lielbritānija)

Pieredze īpatnēju un izmainītu apziņas stāvokļu pētniecībā
Prof. Imants Barušs (Kanāda)

Spirituality and health
Prof. Andrew Newberg (ASV)

Darbseminārs Types / varieties of spiritual experience | Ieraksts
Prof. Andrew Newberg (ASV)

15.04.

Lekcijas. Garīgās pieredzes daudzveidība. Aktuālie pētījumi

Lekcijas Garīgās pieredzes daudzveidība. Aktuālie pētījumi

Garīgums un garīgās prakses krīzes pārvarēšanai
Zin. grāda kandidāts Indulis Paičs

Garīgie maldi un viltus ceļi
Doktorante Daiga Katrīna Bitēna

Uzaicināto referentu lekcijas un darbsemināri

Lekcija Therapeutic Relationship in Existential-Phenomenological Perspective
Lekcija un darbseminārs Rewards of Practicing Psychotherapy: Learning from the Clients
Zin. grāda kandidāte Tatjana Dragan (Lietuva)

Lekcija Mūsdienu militārā psiholoģija Latvijā un militārā psihologa profesionālā darbība kara laikā | Ieraksts
Mg. Psych. Anita Zabavņikova, Mg. psych. Ilga Romanovska

Darbseminārs Intensified exposure therapy for obsessive compulsive disorder | Ieraksts
Prof. Christian M. G. Stierle (Vācija)

Darbseminārs What is Mental Health?
Prof. Timothy D. Evans (ASV)

Lekcija Creatively Feeling: An Artful Approach to Mental Health and Healing
MD Julia Volonts (ASV)

Meistarklase Creating Virtual Community Art Therapy Practices
MD Julia Volonts (ASV)

Konferences darba valodas: latviešu, angļu.

Konferences formāts: tiešsaiste.

Visiem konferences pasākumiem tiks veikti videoieraksti.

Konferencē aicināti piedalīties palīdzošo un izglītojošo jomu pārstāvji (psihologi, ārstniecības personas, konsultanti, sociālās darba jomas speciālisti, supervizori u.c.), kā arī studenti un citi interesenti, garīgo prakšu pasniedzēji un praktiķi.

Dalība konferencē – bez maksas. Aicinām sniegt finanšu līdzekļu mērķziedojumu "Atbalsta grupas Ukrainas cilvēkiem". Ziedojuma līdzekļi tiks izmantoti, lai Ukrainā organizētu psiholoģiskās atbalsta grupas vietējiem iedzīvotājiem.
Ziedot

  • Konferences referentiem tiks piešķirts sertifikāts par uzstāšanos ar zinātnisku darbu.
  • Konferences apmeklētājiem ir iespēja saņemt 36 tālākizglītības punktus: 12 punktu par katru dienu un 4 akadēmiskās stundas par katru meistarklasi.

Kontaktinformācija

E-pasts: conference[pnkts]hepiaatrsu[pnkts]lv (conference[dot]hepia[at]rsu[dot]lv)

Konferenci organizē Rīgas Stradiņa universitātes
Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultātes
Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra